19 juni...

...och jag står och vinkar på min balkong, till min prinsessa.
 Klockan är 10 och hennes färd ska gå till Bakken i Danmark.
 Hon fick ett samtal igår ifrån en kompis som ville att hon skulle
 åka med dom till nöjesfältet där och naturligtvis säger man JA till det.

Har fått ett sms om att de åkt massor med karuseller och har ätit bra
 och fikat och haft denderkul. Jag tror knappast att hennes tankar har
 varit på ett prinsessbröllop idag fast vi pratat om det lite och endel
 frågor har kommit. Det kan vi ta vid ett senare tillfälle...

Tänker på om och när den dagen faller in, då min prinsessa ska stå där.
 Då kanske det blir jag som gör en överlämning, till hennes drömprins...

Ha ha ha, ja ja, vi får väl se om det sker under min livstid.

Men visst skapar det tankar...



Later, mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Miss J

Det är nog alla flickors dröm att få gifta sig, men en del flickor växer ifrån den drömmen…



Så har du tur så bor lilla Ia hemma hela livet…hahaha

2010-06-19 @ 23:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0