Ursäkta...

...jag har varit dålig på att uppdatera bloggen
  och själv tycker jag att det är tråkigt när de
  bloggar som jag läser inte uppdateras så
  därför ber jag om ursäkt...

Så, det var det...

Har haft en supervecka med min dotter
  och hon har börjat på fotboll och det är så kul.
  Jag är ju själv en fotbollspensionär så att få
  vara där och se sin egen jaga boll är ju hur
  kul som helst, och tankarna far ju runt i ens eget
  lilla huvud om hur jag ska lägga mig i hennes utveckling
  som fotbollsspelare men där måste jag hejda mig...

Självklart så kommer jag att ge henne tips om trix
  om hur man ska göra men hon måste få ha sin egna
  utveckling och komma på vad som är bra och mindre bra..
  Jag måste låta henne få upptäcka och utforska själv,
  för att inte lixom strypa hennes intresse för detta.
 
Jag kan bara hjälpa henne att hjälpa sig själv...
  Vi ska ta några foto på nån träning och lägga in här.

Igår (fredag) var jag lite seg men jag var på AW (after work)
  och det var ju hur trevligt som helst.
  Några trevliga damer "terrade" mig med en massa sms
  och till slut föll jag för deras massiva press, och denna
  ensamma pappa kunde inte motstå damernas illvilliga
  envisa sms;ande så kläder på, nån öl i uppvärmning och
  en liten pinne på det och arbetsdagens slut startade vid
  23.45 med en taxitripp till Banken och några öl i damers sällskap.
Tack för en supertrevlig avslutning på veckan alla snälla flickor :-)

Ikväll så får vi se vilka som går vidare ifrån andra chansen
  i den så hårt kritiserade melodifestivalen...

Alla vänner, Later...

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som att det inte gått någon större nöd på dig L

Och visst är det härligt när ungarna börjar med idrott :-) Mina började med fotboll, gick vidare till skytte, sen hoppade ett par av medans den yngsta fortsatte med innebandy och med mig som en ivrigt stöttande mamma L

2009-03-07 @ 20:29:08
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Ullabella

ja det verkar ju sannerligen inte gå nån nöd på dig precis....kan just se dig framför mig...herre på täppan... =)

men det är bra..roa dig kungligt! =)



kram på´se!

2009-03-08 @ 08:55:54
URL: http://ballaullabella.blogdog.se
Postat av: cecilia

och jag bara ler

som vanligt



underbart



hon kommer att hitta sin egen väg till bollen

med dig som enkel stötta i bakgrunden

glöm inte att vara tvärtom

när hon tvivlar

och så den där lilla enkla

blicken och tummen upp



det ger så mycket



ler igen och glad

2009-03-08 @ 12:31:53
Postat av: Sandra

Hejsan hej!

Tack själv. Det var rikitgt skoj på After Worken :).



Ha det fin fint!

2009-03-08 @ 23:01:18
URL: http://lanquist.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Hej,



jag har en sak till dig på min blogg :)



Hoppas du blir glad :)



Ha en fortsatt bra måndag :)



Malin.

2009-03-09 @ 18:04:10
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: lisa

Tror detta är vad du behöver öl kvinnor o trevligt sällskap .....................

2009-03-12 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0