Så underbart...

...att rätt låt vann, det känns som evigheter sen.
  Jag gratulerar härmed Fredrik Kempe och
  Malena Ernman till segern i Melodifestivalen 2009.



Vilken scennärvaro denna kvinna hade :-)
  Jag har trott på denna sen den deltog i kvalrundan
  och startade till och med en grupp på Facebook för
  dom som trodde på henne och på att vi måste skicka
  rätt låt för att ha chans och vinna i Moscow...

The One slängde sig i mitt knä i soffan när 3 rundor
  av rösterna utdelats av stadsrösterna för då hade
  fortfarande inte EMD (och Danny ...) fått ett enda poäng.
  Hon storgrät och sa att hon var ledsen och bara kommer
  att tänka på Danny nu och att dom inte hade några poäng.
Pedagogen i mig förklarade att det snart skulle razzla till och
  att även Malena låg rätt dystert till...

Ja, me rigth... Malena vann och EMD blev trea...
  The One ritade en teckning som vi ska försöka
  att skicka till Danny på nåt sätt.
  Finns det nån som har en adress till han eller EMD
  så mottager jag den gärna.

Nu mina vänner säger jag;

Godnatt, var ni än är...

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan ge den till min kollega som är alldeles ÖVERTYGAD om att Danny är hennes pojkvän...;-)

Jag försöker tala om för henne att hennes kille faktiskt heter Allah...."Ja Danny" säger hon då...S

2009-03-14 @ 23:00:09
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Ullabella

kolla in hemsidan...



http://www.dannysaucedo.se/



kanske hittar ni nåt där..=)



kram kram och glad att du är glad!!

2009-03-14 @ 23:19:50
URL: http://ballaullabella.blogdog.se
Postat av: cecilia

dom borde väl ha någon slags

fan club



barnen och jag brukade skicka

såna där små brev till olika

superstars

och fick

faktiskt ofta tillbaka

ett signat autografkort



kostar bara ett frimärke

liksom



kram och lycka till

2009-03-15 @ 15:34:55
Postat av: Katja

Rätt låt vann!!! Sjunger med för full hals i bilen. Inte vackert men iaf ett försök... Have a nice day!/K

2009-03-16 @ 08:26:15
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Anonym

nu får du uppdatera dig /

2009-03-17 @ 21:11:26
Postat av: Sandra

Vi höll oxå på denna suveräna låt. Hoppas nu att den går bra i Ryssland och att den även faller de baltiska länderna i smak :).. Som tidigare inlägg kan jag bara säga att ni med all säkerhet kan gå in och skicka teckningen till hans fanclub.. Lycka till!

2009-03-29 @ 12:12:57
URL: http://lanquist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0