Idag, onsdag...

...så blir det en tripp till Helsingborg
  för att än en gång få gå på V.I.P-träff.
  Ditbjudna av min gode vän Johan,
  som för övrigt är en av två delägare
  till Charles Dickens, Helsingborgs
  äldsta krog och som sponsrar HIF.

Det blir på Wallmans Salonger och
  kvällen kommer att bestå av mingel,
  mat, dryck och förhoppningsvis ett
  inköp av en signad matchtröja så att
  The One kan få ett nytt nattlinne,
  jag menar, vilken flicka vill inte sova
  med Henke Larsson...

Hoppas naturligtvis på att kunna lägga
  in lite bilder från kvällen och även komma
  med lite mingelskvaller...

Sålänge;

Godnatt, var ni än är...

Kommentarer
Postat av: Bumsan

Aaa, Wallmans! Där var vi med jobbet för ett tag sedan. Jättetrevligt! God mat och riktigt bra underhållning. Och fint väder verkar det bli här idag också. Kan det bli bättre!

2009-03-25 @ 06:52:00
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Malin

Grrr...HBG :) Du vet väl om att jag e där ifrån :)BÄST !!!!Hälsa Sundets pärla :)

2009-03-25 @ 08:32:24
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Mia

Låter som att ni kommer få en riktigt trevlig dag!

God mat, kul sällskap...L



Men alltså...jag skulle nog INTE vilja sova med Henke...grimaserar....neeeeeeeee....

2009-03-25 @ 08:44:32
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: cecilia

livet

studsar





runt

kring

överallt



jag säger jaaa och ler

2009-03-25 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0