Kvällen som kommer...


...kommer inte ensam.
Ikväll hämtas "The One" vid 17.30
  och det blir myzpyz i massor,
  en hel vecka,
  vilket gör me såå happy :-)

Hon är min bekräftelse och mitt allt.
Och efter vi gjort vad vi brukar och inte brukar,
  vilket också måste få ske,
  och dagens aktiviteter väcker hennes
  trötthet, släcker hennes ögon
  och tänder hennes natt och drömmar...

Då ska vi se om jag själv orkar fortsätta på
  temat som jag dragit igång med,
  det där med män & kvinnor, älska, vi 2,
  barn & bekräftelser, otrohet & grönare gräs...

Och att det finns en massa av olika sätt att vara otrogen på,
  i alla fall i mina ögon, och där biter man nog sig själv i svansen...

Ooops!!!

Later...

Kommentarer
Postat av: cecilia

fridaylove

mys på

2009-01-30 @ 17:04:10
Postat av: Katja

Hoppas att ni får en jätte mysig vecka! :)

2009-01-30 @ 21:31:23
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Bumsan

Åh, lyckan är total hör jag. Ha det gott ni två!

2009-01-30 @ 21:50:32
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Mia

Alltså, du låter så himla harmonisk när du skriver om din stora kärlek :-) Skönt! Mysigt! :-)

2009-01-30 @ 22:47:10
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: maria

Hejsan ! Har börjat läsa din blogg o tänker på min egen skilsmässa för sådär en 15år sen ..tiden går..

o fick ofta höra av en mycke nära vän att

"kvalitet är mer värt än kvantitet "..såå himla rätt han hade ..Ta tillvara på dagen .. njut nu av barnet o ha en riktigt mysig helg !



Kramar Maria

2009-01-31 @ 10:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0