Så blev jag nöjd...

...med den nya designen och ett jäkla slit var det.
  Kändes som om jag aldrig skulle bli klar,
  och det dök upp lite frågetecken här och där.
  Men det löste sig till slut och det finns nog en
  sak kvar som jag funderar på...
Men jag avvaktar med det och låter detta växa till sig.

Ett stort T A C K till Hannah för all hjälp med designen,
  och om ni är som jag, d.v.s. att ni inte kan designa själva
  så tar ni ett enkelt klick på länken till höger i menyn och
  ni landar hos Hannah... (där skulle jag vilja landa...ha ha ha)

Men vi smälter in det som finns, är nöjda sålänge och ser
  var det landar, det kanske inte ska vara så mycket mer...

Vad tycker ni som brukar titta in,
  skriv gärna en kommentar så att jag får lite feedback
  och kan bolla detta med min designer...
  Hon vill säkert få lite klappar på axeln, som bekräftelse...


Mina vänner, Later...


Kommentarer
Postat av: Katja

Jätte snyggt! Stilrent, klockrent osv...

Ha en skön lördag, för det ska jag i snön. Långkalsongerna är på och jag är redo att möta naturen! Kram i snöslasket/K

2009-02-21 @ 09:55:29
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: cecilia

Snyggt och trevlig

men lite tomt i högra hörnet

huvudsaken är ju dock att

det vänstra är fyllt



med

kärlek



jo mycket fint är det

2009-02-21 @ 10:31:27
Postat av: Malin

Hej, det blev väldans fint :) Mycket bättre än tidigare :) Fortsatt trevlig helg :)

2009-02-21 @ 11:27:00
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Ullabella

snyggt och välkomponerat....lätt att fästa blicken på..=)

2009-02-21 @ 21:23:38
URL: http://ballaullabella.blogdog.se
Postat av: Anni

Jag har aldrig varit in här förut, hittade hit från singelpappa.... Snygg design! Inte en massa "lullull" utan stilrent och "lugnt". Har klickat på länken till Din designer och kontaktat henne för förslag till ändringar på min blogg!

2009-02-21 @ 22:36:20
URL: http://annir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0