Så är det kanske...

...för allt blir inte som man tänkt sig
 även om man försöker
 det är då man stärks,
 när det inte blir som man trodde
 och kanske blir modig...

När man tittar bakåt för att gå framåt
 så gör man det för att se vad man inte
 ska göra för att det ska bli fel - igen...

Jag är inte för smart
 men heller inte trög,
 jag är inte lång
 men inte för kort,
 jag är inte smal
 men inte för tjock,
 jag är inte dum
 men inte alltid snäll

Jag är en rättvis man
 och
 jag är kanske inte The It,
 men jag är kanske just den...

Later...

P.s. -Tomorrow she comes...

Kommentarer
Postat av: cecilia

Nu har du snott

min hjärna



(fast jag är inte man

och definitivt inte rättvis alltid

det har jag liksom inte tid med jämt)



men det är ok

2009-02-12 @ 18:20:33
Postat av: ullabella

du har så mycket att ge så var det inte rätt just nu så var det inte tänkt....din tid kommer...det är jag heeeeeeeeeeeelt övertygad om....







2009-02-12 @ 20:04:45
URL: http://ballaullabella.blogdog.se
Postat av: Katja

Var den du är.... Det finns en mening i allt som sker. Ibland går det fort, ibland tar det en stund.. Frustration.. Vet.... Dina tankar snor i alla fall in sig som spiraler i mina tankar.. Gror, ruvar och gör insidan lättare att leva med.. Kram

2009-02-12 @ 20:20:08
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Bumsan

En del lär aldrig av sina misstag och en del försöker alltid anpassa sig till sin partner. Man vill ju bli älskad för den man är. Kanske gjordes inga misstag? Orsak och verkan, det är frågan.

2009-02-12 @ 21:28:40
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: cecilia

fast om man tittar för mycket bakåt

så kommer man ju aldrig framåt



jag sa det



men gjorde jag det

jo jag måste



fast jag är

räddare än en älg utan horn

i parningslek bland alla granar



blunda

skaka fram modet ur ena skon



tack och massa sol till

er dag

2009-02-13 @ 07:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0