Jag blir såå trött...

...så jag kommer nog inte skriva
  så mycket mer om melodijävlafestivalen...
  Svenska befolkningen (om det nu är så...)
  kan ju för fasen inte rösta fram sånt piss vi
  kan höra på P4 hela våren, sommaren och hösten.

Vi måste rösta på och för sånt som KANSKE skulle
  kunna vinna i Moskva och inte det vi vill höra här hemma.
  Jag tycker det är ynkligt att Måns blev framröstad,
  ((( HALLÅ ))) det levereras ju bara moves och utseende
  och jag är såå besviken på F. Kempe...
  Är man tondöv så är låten riktigt jävla skitbra,
  för nån melodi fanns inte i närheten...
  lalalala, lalalala, lalalala och så lalalala...

Amy - Ja hon levererade mer i alla fall men låten är knapp
  och att eventuellt konkurrera med A. Bard är ju läskigt...
Markoolio -  med sin ironiska scennärvaro och efter(r)apningar
  var väl mest i Ugglaklass och jag rörde inte så mycket på
  mina snygga ögonbryn vill jag lova...
H.E.A.T. - JA, låt dom få sin andrachans för där levererades
  hela jäkla paketet med sång, melodi och hela middevippen...
Lili&Susi - JA, nu snackar vi retro med nytändning,
  här fick vi sång, melodi, moves, pinglor, pärlor... You name it...
  En låt som kan/kunnat gå all the way...
Cookies n Beans - NEJ, shit... dom har tagit någon annans plats
  ((( Christer Björkman ))) - Imorgon är en annan dag... tro mig...
Lasse Lindh & B - Bästa imitatören på år och dar...
  Håkan Hellström skrattar nog gott, ren och skär efterapning
  av allt, sång, dans (eller nåt..) och framträdande
  patetiskt gjort men dock en hyfsad låt...
Jennifer B - Nej tyvärr, du gör det bra, skitbra t.o.m. men
  småklubbsandan ska inte ut i tv-rutan...

Jag vet inte om det blir mer av mina tankar på lördagar mer
  det har nästan blivit för mycket, VI kan inte påverka detta
  då jag inte tror på att det är Vi som röstar fram vilka som
  går vidare längre, det kan inte vara så, vi kan inte vara såå dumma...




Godnatt, var ni än är...

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag zappade och såg lili och sussis

wetwaxade hår och tänkte



hur fan ser deras hundar ut egentligen



sen blev det en annan kanal



nä skit i tankarna och hoppa loppa i stället

2009-02-15 @ 09:06:50
Postat av: Katja

Hahaha.. Ja ögonbrynen var snygga.... Heat var mina favoriter iaf. Resten söög... Ska INTE slösa mer av mina lördagskvällar på sånt skit. Nu är det söndag, sol och snart ÖLAND. Underbart... Söndagskram.. :)

2009-02-15 @ 09:08:56
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Esbe

Jag missade melodifestivalen, men kan i alla fall idag glädjas åt att du har använt ett svenskt cirkumflex "melodijävlafestivalen" där det där ordet i mitten blir cirkumflerat... Ja, så kanske det inte heter - men som lingvist hävdar jag att alla ord som används finns!



(BTW. De senaste åren har Melodifestivalen bara blivit sämre.)

2009-02-15 @ 10:36:10
URL: http://blesselisa.blogspot.com
Postat av: Bumsan

Gäsp! Orkar inte ens se eländet faktiskt. Nej, trevligare saker kan man göra en lördagskväll. Önskar dig och Ia en trevlig söndag.

2009-02-15 @ 11:38:49
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Katja

Som jag lovade: Härmed önskar jag er, Djungelmannen med Dotter en helt fantastisk vecka. Har kastat på mig höftskynket, städat trädkojan och väntar med spänning på vad som följa skall.... :)

2009-02-15 @ 19:30:57
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Katja

Hahaaaaa... Tror han skulle få en chock! Det kanske skulle visa sig att Jane var en förklädd gorilla.... Har tjutit och gråtit av skratt. (kollat på Liar liar) Ibland är man lättroad. Eller?? ;)

2009-02-15 @ 21:18:25
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Camilla

Smaken är som baken, delad.

Som tur är röstar jag inte. hehe

2009-02-15 @ 22:08:58
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: Sess

Vad glad jag blev! =D Tack! Hoppas du hade en riktigt fin alla hjärtansdag! För min del blev det inget firande överhuvudtaget tyvärr =/

Usch ja den där melodifestivalen! bara skitlåtar som går vidare enligt mitt tycke!

Blir bara sämre och sämre för varje år för tusan!

Varma kramar till dej!

2009-02-16 @ 17:09:50
URL: http://twinkle.blogg.se/
Postat av: anneli

bara inte jag tydligen som tycker att det är en "skitfestival", såg första programmet och blev irriterad på allt, tänkte att jag ger det en ny chans nu i lördags och blev inte mindre irriterad då, så nu har jag gett upp det, finns roligare saker att göra en lördag =)eller till och med att göra ingenting är roligare än se på sån skit, ha de gott

2009-02-17 @ 10:38:04
URL: http://anneliekman.blogg.se/
Postat av: Ullabella

ja..mycket skit levererades men det där paketet i spandexbrallorna som Heat stod för...det värmde ett detta lilla frusna flickehjärtat.. ;-)

ett hallelujamoment....the eighties is back! i full!!

2009-02-17 @ 16:39:09
Postat av: Angelica

Tycker vi bojkottar eländet!!!

2009-02-17 @ 20:36:12
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0