Direkt från...

...soffan i hemmet.
Melodifestivalkvalet 28/2...

Agnes - Perelli look a like all over...
  Nja, så shåpigt var det väl inte,
  och kläderna är kanske det närmsta guld
  hon kommer idag...

Star pilots - Gillade allt inom musiken
  och dessutom texten men nån måste performa
  ett bättre uppträde om dom ska vidare...

Susanne A - Underbart att höra från en guru inom svensk musik
  Alldeles superbt men inte här, snälla... P4

Anna S och Maria H - Helt okej, om vi nu måste blanda för att kunna vinna...

Thorleif´s - Helt underbart med något som tydligen bara finns i Sverige,
  i världen så att säga...
  Dansband finns det ingen motsvarighet till i världen...
  Nej tack, men svensktoppen...

Sarah Dawn Finer - Enormt starkt och välbyggt...
  Hmm...me like that voice och låten är helt okej...
  Hon har mycket så att säga...JA

Next 3 - Trevliga toner, trevligt inslag... Men...
  Dra upp brallorna för faaan, så jävla ute och
  att bara visa upp det i tv.... Stort suck...
  Musiken var helt okej iaf...

Malena Ernmann - Y E S, skicka den, totalt underbart att höra...
  Rätt toner, rätt röst, rätt det mesta.
  Me like a lot

Låt oss se vart det landar ikväll...

Sen slog det mig..
  Skicka Darin, det var nog bäst idag
  för övrigt min favorit av alla schlager i tävlingssammanhang...

Later...

Kommentarer
Postat av: Mia

Nja..Darin tappade rösten och svajade en del tyckte jag.

Men Malena...vilken tjej! Henne ska vi ha!

2009-02-28 @ 21:46:00
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag lyssnade på nån rigo/crossfire lady på myspace

som jag gillade för han var helt galet

dum b-latino, tydligen någon melodifestival grej



det är sånt vi svenskar behöver

lite crazy dum galen hetta

att shaka loss till liksom

för att värma upp oss mellan

snö och slaskvarven



du får bli stöttan i mitt icke

melodifestivalvetande



förresten du skulle ju inte kolla mer

sa du



he he he

2009-03-01 @ 12:00:53
Postat av: Malin

Hej, nu har jag fixat länken fån mig till dig :) ha en kul vecka :) Kram.

2009-03-03 @ 19:16:52
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Katja

Utmaning på bloggen.. :)

2009-03-04 @ 07:54:03
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0