Utmanad...

... har jag blivit av Milla
  Jag vet inget egentligen om denna tjejen mer
  än att hon tydligen läser min blogg och det
  gillar jag skarpt. Sen att hon var en riktig sötnöt
  på köpet det ramar vi in...

Så här går det till:
  Man ska berätta sju sanningar om sig själv!
  Man ska först och främst länka till personen som utmanade en; dvs. Milla
  Sedan ska man skriva sju sanningar om sig själv:
  Hur personliga eller tråkiga de får eller inte får vara framgår inte...
  Många tror att det ska vara ganska så lätt men,.. det är det inte!

1. Jag är på riktigt, livrädd för att behöva vara/leva ensam...
2. Min humor är bäst, sarkastisk, ironisk och sann...
3. Alla vet lite, många vet mycket få eller ingen vet allt, om mig...
4. Jag är lite synsk...själsligt mottaglig...
5. Tycker att det mesta är värt något, även om det inte blir bra alltid...
6. Jag vill absolut träffa mina föräldrar, en gång till...
7. Tycker att biverkningarna av att vara älskad eller att älska, är hemska...

Nu ska man dessutom utmana några vänner...

Malin
Josephine
BallaUllaBellla
Carina
Sandra

Later mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Ullabella

ahaa...var det här jag var utmanad....jag ska fundera och så får vi se vad det blir.. =)

2009-04-01 @ 21:18:39
Postat av: cecilia

det gungar

och

skiner

av värme

hos den lilla solen

2009-04-02 @ 00:56:46
Postat av: Bumsan

Då vet åtminstone jag lite mer än jag visste innan =)Utmaningen är antagen!

2009-04-02 @ 09:08:23
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Vicky

funderar

Så många människor det verkar finnas där ute i världen som är rädda för ensamhet. Undrar just varför? Riktigt ensam är man ju ändå aldrig så länge man har kärlek till andra i sitt hjärta. Eh...

(Va fan, nu sitter jag här och blir sentimental hos en komplett främling! Bäst jag skyndar vidare ut i internätet, S)

Ha det gott!

2009-04-02 @ 15:14:56
URL: http://bluewhiskey.blogg.se/
Postat av: cecilia

klart att man är rädd

för att bli ensam



det vill väl ingen

man kan ju inte gå runt med massa kärlek

i hjärtat och sen inte ha någon att

ge den till



och om man tänker tanken på att vi är gjorda

för att fortplanta oss rent biologiskt sett

så håller inte ensamhetsteorin



nej jag tycker

var inte så förbannat rädda

för att blanda och ge



det är ju därför vi nordbor super så mycket

och sitter här på nätet och kuckelurar

till och från



för att vi känner oss ensamma



jag tycker det är ett modigt steg att ta

erkänna för sig själv

att man faktiskt inte

vill vara ensammen

2009-04-04 @ 11:57:10
Postat av: cecilia

och jo



idag har jag en åsiktsdag

för jag känner mig lite ensammen

efter en hel vecka som gräsänka



men hela naturen är ett bevis på

att ensamhet inte är att föredra

de flockar av djur och växter som

utvecklat en bra balanserad altruism

evolutioner och håller alltså bättre i längden



likaså gäller för de växter som är tvåkönade

och äger en hanne och en hona

som ständigt parar sig

och skapar nya arter



nä ensamhetsteorin håller inte ens

på ett vetenskapligt plan



klart man ska vara minst

två

eller fler



vår tids urholkade och ganska tomma

teorier om att hela tiden utvecklas

på personplanet är liksom ute

för när den trygga kärnan "familjen"

som ju kan se ut på olika sätt

är borta



blir vi helt enkelt vilsna

och ensamma



det är inte

bra



nähä nu ska jag vara altrustisk

slänga min ensamhet och sälja

massa prylar på storans loppis

2009-04-04 @ 12:13:33
Postat av: Malin

Tack för utmaningen :) Tar tag i den så fort jag hinner :) Ha en fortsatt glad påsk.

2009-04-12 @ 17:13:23
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för utmaningen.. Ska ta och göra den, fast inte riktigt just nu.. Men en annan dag! Hoppas att allt är bra med dig/er! Kram

2009-04-25 @ 17:52:09
URL: http://lanquist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0