Reportaget...


...som handlar om mig och min dotter ligger ute på nätet.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3740&artikel=3730185

En reporter (Kristina Stulken) som hade snappat upp min blogg och att jag
 var en ensamstående pappa som bloggade,
 bad att få göra ett reportage och följde oss i 5 timmar en dag.
 Det resulterade som färdigt inslag i det som finns under länken,
 gå gärna in, lyssna och kommentera.

Jag har ju som sagt 3 halvfärdiga manus som jag skall blogga ut
 här och som handlar om hur jag formades som tonåring, man och pappa...
 En del avslöjanden och endel opublicerat om mig men jag är redo att delge...

Så, sålänge kan ni ta del av detta reportage och kommentera om ni vill.


Godnatt, var ni än är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0