Sorry...

...jag ber hundra gånger om tusen ursäkt!
 Men det har varit endel som har gått före sen i julas.
 Plus att det har varit endel krassligheter och andra funderingar.
 Vi har även haft ett chefsbyte på jobbet,
 med en tillfällig chef under tiden tillsättning
 av den nya chefen skulle ske och personligen
 så har det gett mig en hel del funderingar...

Det har funnits en del manuskript färdiga att bara
 skriva av och publicera som blogginlägg men det
 har fattats lite tid att bara sätta sig och skriva.

Idag har jag gjort färdig ytterliggare ett blogginlägg
 och jag glömde det på jobbet, perkele...
 Under tiden som ni får vänta på det inlägget och
 funderingen så ska ni få en härlig vinterbild i alla fall.

 



Godnatt, var ni än är...

Kommentarer
Postat av: Annika

Äntligen som jag har väääääääntat ;)

2010-03-01 @ 21:44:21
URL: http://angelstar.blogg.se/
Postat av: Mr.T



Ska se till att få det med mig hem imorgon iaf.

Puss pinglan...

2010-03-01 @ 21:45:35
Postat av: Annika

skickar lite kärlek din väg... ;)

2010-03-04 @ 02:48:08
URL: http://angelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0