Semester i bloggfabriken...

...gör att jag kan koncentrera mig på att fortsätta den där
 spännande fortsättningen i serien på det som format mig
 som man, som pappa och hur jag hade det i unga dagar...

Kiviks marknad och Tosselilla är besökt under veckan som gick
 och även några dagar vid stranden vilket gjort att veckan blev
 full av aktiviteter och Ia hängde på ordentligt för att rasta av
 sig myrorna i brallorna...

     


Ni får njuta av dessa bilderna sålänge och hoppas att det varma vädret återkommer


Så länge;

Godnatt, var ni än är...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Semestern är slut, nu är det jul!

Liten update hade kanske varit på sin plats... =)

2010-12-25 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0